suleipek_ merhaba arkadaslar bende ilk cocuguma spinal anestezi ile sezeryn oldm ve okdr guzel gectiki anlatamam piskoloji cok onemli bence iceri mutlu girin mutlu cikin tek hissettgnz sey belden vurulan igne oda kil gbi bir igne zaten damar yolu acilmasi bile dahabzor bana kalirsa igne oldktan sonra yatiriyorlar seni sonda takilior hissetmiyorsun basinda bir hemsire mihabbet edior ayaklarini kaldr diolr kaldiramiosum o aira doktorun gelmis oluyor bnm doktrm hangi sarkiyi aciyim sana demisti acmisti sarki bitmeden oglumu gordum dusunun. Sonra fotografci girdi yanak yanaga fotolar aglamalr sevincten cok guzeldi sonra dikis bekleme 10 dk bekledim sanirim o akici gelior bendede mide bulanntisi oldu soledm hemsireye tam gecsin die igne yapickti ama gecmisti bnmki gerek yok dedim. Benm isim bitmisti beni yatagima aldilar tekrardan bu sefer oglumu bekledim yanima gtrdiler sen baya iyisin yatagini az kaldrip kucgina verelmmi dediler evet dedim aldm kucagima ameliythneden ole cikmistim 🤲❤️🤗 smdi yine hamileyim biran once dogrmk istyrm gercekten iceri nasl girersen ole cikrsin ben daha once hic ameliyt olmamistim ne ameliythane ne baska bisey gormemistim ama anestezi verildkten sonra smdi herseyi olrm diorum 6 saat uyusluk vardi sonra kldrmya geldiler kalktm ben sondayi cikardilar yurudm yatrdilar tekrar sonra devmli kalkmaya calistm canm bide ben hep agri kesici istedim bacaktan vuruolr bnmkini ole yapmislardi ertesi gun oglen ciktm gece boyunca yurudum pustei kendim tasiyip cikacak kadr iyidim yani insallh sizde ole geciririsiniz lutfen korkmayin sadece mutlu olun emin olunki bu muymis diceksiniz🤲❤️