Kizlar kısmetse 22.12 de dogumum olacak yani son kaldı 1 gün 2. Spinal sezaryen olacak ilkinde çok çok çok kolay geçirmiştim ama 2. De korkuttular beni malesef. Çok daha fazla ağrı cekiyorsun vs dediler o yüzden bu doğumdan sonra karnıma bastirtmicam kalkarken dik ve karşıya bakarak kalkmıştım yine öyle yapicam muhtemelen içimde de böyle garip bir his var hem korku hem sevinç hem heyecan oğlum kalacak geride düşündükçe aglayasim geliyor. Sanırım biraz desteğe ihtiyacım var :(
37+5 de dogurcam bu arada onu da ekliyim 🤭