Meraba kızlar 34+2 haftalık hamileyim zaten erken dogum riskim 7cı ayımdan beri var 2saatan beri regl agrısı gibi sanki regl olcakmişim gibi ama öyle çokta şidetlide dil ama ariyor aranızda tecrubeli olan anneler belki bilir benim ilk dogmum olca için dogum ağrısı nasıl olur hastaneye nezaman gitmeliyim bilmiyorum 🤷🏻♀️