11+6 günlük hamileyim bugün devlet hastanesinde doktordan rica ettim tarama testi için gitmiştim kıza benziyor deyip geçiştirdi eğer erkekse çıkar mıydı acaba henüz bir şey gelişmemiş olabilir ve o yüzden kız demiş olabilir mi acaba. Kız olsun erkek sağlıklı olması en büyük şükürdür benim için ama inanamadım sanki doktora bir fikri olan var mı benim için