Zarefet 16 haftalık gebeyim doktorumdan memnun değilim 3 kere gittim belki düzelir daha çok ilgilenir ilk haftalardır diye ama yok kadını benimseyemedim. Doğum ücreti ve muane ucreti çok uçuk olmayan doktor önerileri alabilir miyim ??
prensprensesannesi__ Zarefet bağlar hastanesi Veyis Keskin’e gdiyorum mauynede doğumlarda gayet uygun
Elo211 Zarefet ben genesis e gidiyorum Beşire hocaya memnunum fis ucreti de en son 1bucuk ay önce gittim 275di guzel ilgileniyor yani
Mamimamimami prensprensesannesi__ merhaba kaç haftaliksin bağlar Hastanesi’nde detayli ultrasyon yaptınız mı . Diyarbakıra grlecem detaylı için hastaneyi aradım ama telefon üstünden ücret söylemiyoruz gelince söyleriz dediler. Siz detaylı ultrasyon fiyatını biliyor musunuz acaba 🙏🙏🙏 yada öğrenebilir misiniz