Hamilelik dönemim boyunca eşimle sorunlarım yüzünden çok ağladım şiddet gördüm ve ben de sinirlerime hakim olamayıp eşime şiddet uyguladım öfke kontrolsüzlüğüm var bir günüm bile mutlu huzurlu geçmedi bebeğime bişey olur mu çok korkuyorum hiç mutlu olmadım