Ay ben ben ben. O haftalardayken 2 hafta boyunca saat 3 gibi uykumu almış bir şekilde uyanıyordum 6-7 ye kadar uyanık kalıyordum. Delirecektim artık. Her uyandığımda kitap okudum , koltukta uyuyakalacak gibi olunca hiç yatağa geçmeye çalışmadan koltukta uyukladım öyle öyle geçti çok şükür