Bereninannesi aynısını yaşadım bir haftaya yakın sürdü hala da kokuyu tadı tam alamıyorum covid testi vermiştim negatif geldi sanırım bu son çıkan ağır gripten dolayı oldu baya yatağa yatırmıştı beni. Acilden kadın doğuma gittim doktoruma anlattım ultrasondan da baktı çok şükür bebeğe etki eden birşey yoktu. Doktorum beslenmene devam edebildiğin sürece ve günde bebeğin en az 5 defa hareket ettiği sürece korkma gelmene gerek yok hiçbir şey olmaz demişti. Siz de aynı şekilde yemenize içmenize devam edip bebişinizin hareketlerini takip ettiğiniz sürece birşey olmaz Allah’ın izni ile.