ummuhan3 17papatya Merhaba inşallah vardır bende de gecikme var ama idrar testleri negatif , bekliyorum bakalım hayırlısı 🌸
Skrn1 my-stery üstünden baya bir zaman geçti ama anlatıyım 6 temmuzda öğrendim doktorum gün vermişti gel kese görelim diye 17 temmuzda lekelenme yaşadığım için hastanemin acilinde başka bir doktorla beraber gördük kesemizi sonra 5 Ağustosta kalp atışı duyduk 😊
my-stery Skrn1 yaa anladım ben de henüz erken diye çekiniyorum gittiğimde keseyi görüp kalp atışını duymak istiyorum bekliyorum o yüzden de, o yüzden sordum. Teşekkür ederim anlattığınız için🙏🏼☺️ Pazartesi gitmeyi düşünüyorum umarım erken değildir 🥲
my-stery Skrn1 ben aslında çarşambaya randevu almıştım ama eşim acele ediyor pazartesi gidicez artık bakalım doktor ne diyecek 🥲 cumartesi kan verdim 47 ydi beta
my-stery Skrn1 bir sağlıksız gebelik gerdim düşük yaptım o yüzden geciktirmeye çalışıyorum aslında gitmeyi 🥲 onda 500 ken falan kese gördük ama gelişmedi kese ve bebek sonra düştü