2022bebeki _sevdatsn Kolestaz şüphem vardi göbek ve sirtimda kaşıntılarım vardı. Kolestaz çok riskli bu yüzden şüpheleriniz devam ederse kan tahlili yaptırmanızı öneririm
prensprensesannesi__ _sevdatsn 34 haftada kolestaz oldugumu öğrendim ursaktive ilaç kullanıyorum şuan 35+6 doktor 38 olmadan bebeği almamız gerekiyor dedi ilk doğumum normaldi insllah buda normal olur
_sevdatsn 2022bebeki doktor randevusu aldım internette araştırma yaptım ve belirtiler tamamen uyuyor açıkçası strese girdim bunun ne gibi riskleri var acaba
2022bebeki _sevdatsn Kontrol altina alinmazsa, bebeğin karaciğerinde gelisimin de , erken doğum gibi riskleri var benim bildiğim . Kötüyü çağırmayalim inşallah değildir geçmiş olsun🌺
_sevdatsn prensprensesannesi__ inşaAllah güzel kardeşim hakkınızda hayırlı ve sağlıklı olanı olsun 🤲🏻
_sevdatsn 2022bebeki gittim bugün doktora gebelik kolestazı tanısı koydu Şuan ciddi düzeyde yüksek değil en azından 37. Haftayı çıkarırız dedi
2022bebeki _sevdatsn Çok şükür erken gittiniz en azından teşhis için beklemediniz. İlaçla kontrol altına alınır inşallah bebek için de sizin için de en güzeli olur. Sağlıcakla kavuşmak nasip olsun 🌺