Hivdar09-ilhan bn yaşadım 28 haftada 3 cm idi baskı ve sancı ile gittim serklajliydim . Hemen gittim gün ve bı gün sonra iki doz toplam ciğer geliştirici yapıldı sancı kesici ilaç verildi serumlar vs . Eve çıktım üç gün sonra evde de sancı kesici ve progestan fitil olarak kullandım sürekli yattım tuvalete de kalkma lazimpiga yada beze yap dedi doktor ama ben kısa mesafe diye kalktım klozet kullanıyordum çok şükür zorla 38 haftayı görüp sezeryan oldum . Bu sefer de gelmek istemiyordu ben doğsun dedikçe 😊 öncelikle kaygılanma korktukca daha çok oluyor sürekli uzan ayaklarinin altına yastık kat inşallah vaktinde doğar biz 2 aylık olduk çok şükür çok zorluklar geçirdim hala da geciriyoruz