Beyzaas İlk hamileliğimde hiç anlamadım, planlıydı istiyordum ama adet olacakmışım gibiydi. Göğüs hassasiyeti, bulantılar, tiksinmeler 7. Haftadan sonra başlamıştı ama ben 4. Haftada öğrendim zaten. Sonra 10. Haftada kürtaj oldum. İkinci hamileliğimi de 4. Haftada öğrendim ama bu sefer ilkinden tecrübeli olduğum için anladım. İlklerde anlamak zor