Elizbusra Reglm yarın dayanamadım kan verdım 5 gün once verdıgımde 1,2ydi sımdı 0.3 olmus yukselip hamile olan varmıydı aranızda umutlanmak istiyorum🥲
Mercan1994 Elizbusra umudunu kırmak hiç istemem ama eğer düştüyse kimyasal gebeliktir o benim kuzenimde aynı böyle oldu hatta bi gün az bişey yükseliyor sonraki gün düşüyordu sonra zaten kese görünmeyince kimyasal dendi.Bunun için adetiniz geçmeden test yapma demişti doktor çünkü o arada kimyasal olduğunu görüp üzülürsün demişti.O çok erken yaptı ve şuan hamile değil ama umudunu kaybetme bu sefer olmadıysa elbet olacak yeter ki Allah a inanarak dua et🙏🏻
Elizbusra Gecen ay kımysal yasadım beyaz akıntım cok vardı ıkı gündür de bel agrısı yarın regl olmam lazım ama hıc belirti yok