Zelihasifa 8+6 haftadayım 4 gundur sol kalçamda sürekli bi ağrı var hiç geçmio arada belime bıçak batar gıbı oluo sizlerde bu haftalarda oldu mu
Asii Zelihasifa bendede oldu ve 14 haftama kadar devam etti kötürüm kalacam sandım Allah korusun neyseki geçti sanada geçmiş olsun cnm