Arzack kuzum ben devlette yaptırdım ama şöyle doğudayiz biz eşimin görevinden dolayı merkeze gidip gelmemiz sıkıntılı. Devlet hastanesine gittim 21 haftada kontrole doktor ayrıntılı USG için bı şansını dene dedi gittik bize devlet hastanesine erken haftalarda gidip sıra randevu almak gerekiyor dediler bana aylar sonrasına randevu veriyorlarmış şak diye gidip muayene olamıyomussun . Biz yalvar yakar minnnet rica yaptırdım. Gayet de memnun kaldık detaylı detaylı uzun uzun inceledi baktı anlattı. Tabi tercih meselesi.