beyaz00pptya1 Selam kızlar birlikte bekleyelim güzel haberi 🥰 gebelik için neler yapıuorsunuz , tavsiyeleriniz neler , paylaşalım güzel enerjiler gönderelim istediğimize çabucak kavuşalım 🤲😊
Fener1608 beyaz00pptya1 Benim 11 bakalım Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin yarın inofolic combi folik asidini başlıcam bakalım en önemlisi elimden geldiğince düşünmemeye stres yapmamaya dikkat ediyorum
Baby_loading Benimde Bat 11 bugun sogan kuru yapmaya basladim, bu ay kimyasal oldu benim Insallah bu yeni yil yeni ay bize guzel haberlerle gelir bu ay hepimiz bebisle baslariz yeni yila ♥️
minikmucizeemaak Baby_loading benimde bat 15 bende bu ay kimyasal geçirdim folik asit kullanıyorum yeni yıl yenş ay mucizemizin sağlıkla haberini nasip etsin inşAllah 🐣
beyaz00pptya1 Bende hem soğan kürü hem de pıkos adında bi takviye ye başladım bakalım bir buçuk yıldır istiyorum
beyaz00pptya1 bsranur123 tatlım sarımsak turşu maydanoz gibi ürünleri tüketmiyoruz gebeliği zorlaştırıuor varsa düşüğe sebep olabiliyor