Kızlar 23+4 günlüğüm dayanamıyorum artık bel ağrısına omuzlarımın tam ortasına giriyor uzanıyorum olmuyor kalkıyorum olmuyor geziyorum hiç bir şekilde çıkmıyor ağrı çok sidettli rahatım gelmiyor ne uyku kaldı ne birşey şaşırdım artık kaburgalarım batıyor çocuğun gelişimi iki hafta önde gidiyor bu hafta da olup bu durumu yaşayanlar varmı bu hafta içinde giderim kontrole