Sedaknr Hazal44 inşallah uyuz değildir bebeğim Allahım yardımcın olsun. Vücudunda döküntüler var mı giriş çıkış yerleri gibi.
Elifderin34 Hazal44 bu kaşıntı sanırım bu aralar salgın gibi bir şey annem kayınvalidem ben komşular dahil olmak üzere kaşınıyoruz anlamadık
Srapemre Ay o kasintiyi ben çok çektim 2 hafta göğüs bölgesi göğüs uçlarım bel göğüs altı karnım birde boynum doktora gittim alerjik pamuklu ürünler giy dedi okuttum bakir basması dediler 3 güne geçti okuyunca şuan sadece gögsumde ve uçlarında kaldi
ZeynepNilDuran Hazal44 benimde ara ara atak gibi kaşıntı geliyor. Sadece bacaklarım yara yapmışım doktora dedim bana bir şey önermedi, tansiyonum falan da normal. Gece bazen kaşınıyor kalkıp su tutuyorum bacaklarıma 😞