melekkalp227 daha düzen için çok erken 26+5 im hala her gün düzenli saatlerde hissetmiyorum, bazen çok sert vuruyor bazen varla yok arası. Bugün drumun hemşiresine sordum ve şey dedi “hiç bir zaman düzene girmeyecek bebeğiniz sağlıklı korkmayın” 🙏🏻 Eğer bir sıkıntınız yoksa içinizi ferah tutun sizin haftanızda 3-4 gün nerdeyse yok denecek kadar hissediyordum sonra patır patır vuruyordu sonra yine duruyordu. Hala daha dediğim gibi hissetmediğim oluyor korkmayın 🌸