Koliva Kızlar 10+5 haftalıgım önceden erken doğum hikayem olduğu için bu hamileliğimde alltan kontrol oluyorum ilk kez bugün kontrol sonrası bi iki damla kahverengi leke geldi bu normalmi devamı yok suanlık basına gelen varmı ?
Melekk_1 Koliva bende iki kez alttan muane oldum bilseydim olmazdım evet iki defa da kahverengi lekelendim, doktorumu değiştirdim bu hiç bakmadı alttan. Sürekli alttan bakılmaz zaten canım daha küçük olduğu icin bakılıyor
Koliva babymom_8 babymom_8 rahim ağazım ölcüldügü için alttan bakılıyo kısalırsa direk dikicekler oyuzden yoksa bakmaz doktorum da
Gulak Koliva niye onceki gebeliginizde sorun ku vardi rahim agiz kisaliginda eger yoksa dur tedbir amacli bakiyim derse izin vermeyin yani sizde doktorunuza mesaj atin kahverengi lekelenmem oldu duye bilgisi olsun
Koliva A_syma hemen söledim devam ederse gel dedi ama şükür henüz daha gelen giden yok inş da devam etmez 🤲🏻
Gulak Koliva o zaman dinleyin siz diktorunuzu ama sizde en kucuk biside gidin ertelemeyin sagoikla kucaginiza alırsınız insaAllah