Edafmo Kızlar herhangi bir enfeksiyon yok, yanma kaşıntı vs yok ama idrarda ve genital bölgemde koku var bu neden olur ya fitil de kullandım hiçbir faydası yok ne yapmak lazım
Selisscee Edafmo bende de aynısı oluyor enfeksiyon gibi de değil sanki vücut kolum bile değişti ilaçlar yapıyor heralde aynılarını kullanıyorum
KLORAKHANIM Edafmo dişkın bile degisecek afedersin, idrarim DECAVIT diye bi ilac var o kokuyor resmen 😅
Sevval0308 Valla bende kaşıntı ve peynir gibi dökülüyordu afedersiniz koku da cabası. Mantar mi acaba nereye hangi bölüme gideceğimizi şaşırdık her dakika birşey çıkıyor.neyse elhamdülillah diyelim evlatlarımız sağlıklı olsun da 😍
Nedime54 Sevval0308 bu kesin mantar mutlaka bir kadın doğum doktoruyla görüşün gebe olsanız dahi tedavi veriyorlar
KLORAKHANIM Sevval0308 sen mantar olmussun, kontrole gidince doktoruna soyle o sana ilac verir, ben ilac kullanmadan atlattim sirkeli suya oturdum gunde 4 5 kere ic camasiri degistirdim (ped sakin kullanma ben kullandim idrar gibi akti mantar)
Edafmo Sevval0308 ben kaşıntı ve yanma olduğunda sağlık ocağına gitmiştim ama kadın doğum doktoru da yardımcı olur mutlaka bence