Zeyzey1- şeker yüklemesi 24. Haftadan sonra yapılıyor. O haftada. Sonra Plesantadan salgılanan hormonlar nedeniyle insülin direnci artabiliyormuş. Benim gebelik şekerim var diyetle bebeğin suyu fazla olmadı hiç. İnsülin de vermedi. Belki sizin de beslenme ile çözülür. Şekeri artıran yiyeceklerden uzak durmalısınız. Muz, patates, kestane, havuç,Hamurişi, şekerli her şey, paketli gıda,tereyağ vb.