segah06 NuraneSeccad Mahall Hasan Onur Topçu kessinlikle. İşinin ehli, hastasıyla bizzat ilgilenip, güleryüzle ve sabırla sizi dinliyor. Koyduğu tanılar vs de yerinde.
2022bebeki NuraneSeccad Yani ne istediğinize bağlı bence hiçbir insan kulu kusursuz değildir ama ben Güler klinik aşkın hoca ya gidiyorum çok memnunum
Meryemsefa NuraneSeccad canım eğer maddi sıkıntın yoksa kesinlie Şükran çakmak ben ilk kizimda ankaradaydim ve doktorum oydu muhteşem bir doktor
Ebrucukk NuraneSeccad bende Meltem Antalyalıya gidiorum New tower Residance yeri oglum dada ona gitmiştim hatta bizim sülalenin doktoru yani cok memnunum şimdi kardeşimin eşiyle birlikte yine ona gidioruz oda çok sevdi yani görüşme ayarlaryıp tanışmaya gıdebılırsın kendın karar verirsin görüp öyle bir imkanında var :)
nur_seyma Ben Bülent Alp Aydın’ a gidiyorumm memorial ile anlaşmalı gayet memnunum😊 24. Haftaya girdik daha öncede bir kaybım vardı beni çok rahatlattı gebeliğimde..
NuraneSeccad 2022bebeki canım ultrasonda doktor kendisimi bakıyor,yoksa yardımcı kadın doktoru varmı? Birde ücreti ne kadar,testleri falan başka yerde vermek mümkünmü,yoksa zorunlu olarak kendi kliniyindemi alıyor,lütfen etraflı bilgi verirmisin?
2022bebeki NuraneSeccad Tabi ki doktor bakiyor ultrasonda hemşire sizi hazırlıyor doktor geliyor. Mesajlarima bile asistanı değil direkt doktorum cevap verir. Güncel fiyatlarını bilmiyorum siz klinige ararsaniz detaylı bilgi verirler. Kan testlerini klinikte verebilirsiniz pakete dahil hepsi. Ama başka yerde yaptırdığıniz sonuclara da bakar hic ego yapmaz . Bir abi gibidir aşkın hoca hekimden daha çok pozitif
busract68 Bende Dr ali gemici’ye gidiyorum aşırııı tatlı bir doktor üstelik çok bilgili daha önce güven hastanesinde çalışıyordu şuan bir kliniği var detaylı ultrason vs kendisi yapıyor