Aysun56 ilk 3ayda bile hafif mide bulantıları ile geçirmeme rağmen bu gün mide bulantımdan yataktan çıkamadım 29+3 olduk son aylarda mide bulantıları olması normal mi acaba
2bebeannesiii Aysun56 Sanırım normal . 8 aylıktan 9 aylık olana kadar ve doğumdan bi kaç gün önce hep bulantım oldu . İlk 3 ay o kadar bulantım yoktu mesela . Doktoruma söylediğimde normal olduğunu söylemişti .
Sedaknr Aysun56 28. Haftada geri başladı maalesef şu an 32 haftalığım ve zofer kullanmaya geri başladım. Yoksa 2 haftada 3 kg verdim 😢 yani ilk aylarım da çok kötü geçmişti
Hacerunl Aysun56 bende 29 haftalığım bende hergün mide bulantısı çekiyorum hatta özür dileyerek söylüyorum gün içinde sürekli kusacakmış gibi ağzıma acı su geliyor üşütme değil biliyorum bulantıdan doktoruma söylediğimde banada normal demişti
Aysun56 Sedaknr Sedaknr ben de kusma hiç olmadı ilk gebelik olunca da insan tecrübesiz oluyor birçok konuda sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Aysun56 Yagmurrr98 Ooo çok kötü yaa ben kusma konusunda sansliydim hiç kusmadim ama mide bulantısı yaşadım ara ara