Nisaozclk0611 polikistikoverin kist olmadıgını anlayınız. Biraz derin ve uzun konular .
Hormon bozuklugundan kaynaklanan doğuştan yada sonradan olan , batılı kadın hastalıgı diye adlandırılır. Bunun sebebi sitresin pikosu daha ileri evlere taşımasıdır.
Yani normal insanlarda yumurtaları dagınık şekildeyken pikosda tesbih görünümü vardır. Bu sebebden yumurtalar birbirlerini sıkıştırır. Buyumez.
Süt hormonu, erkeklik hormonu yuksek cıkar ve bu sebebden buyumeyen yumurta döllenmez ve gebelikte oluşmaz .
Gebe kalmak için yapabileceğin şeyler ..
Kesinlikle yürüyüş, diyet ( karın bölgesinde yağ erimeli)
Sitres yapmamak, gibi.. insternetten araştırırsan daha acık anlarsın