Nk06 kuzum normal benim de çok bulantım oldu 3 4 aya kadar geçmedi iştahım da kesilmişti ne yersem kusuyordum şuan 35 haftalığız çok şükür doktorun bı sıkıntı görmediği sürece kendini bu kadar üzme, korkutma aklına kötü şeyler getirme iyidir bebişinn🌸