Bhr-ern2335 Arkadaşlar selam . 21 haftada bebeğimin kalbinde parlaklık oldugu sölendi . Ama ikili testlerim ense kalınlık hersey normal . Su 26. Haftam ve ben cok korkuyorum. Down sendromu veya kalpte kötü bişey olabilir mi
Hilal-95 Bhr-ern2335 bi cok doktor bebekde böyle bişey görüyor ama snradan kapanıyor genelde erkek bebeklerde görünüyormuş merak etmeyn kendınızı korkutmayın beyaz leke sadece yeterli değil zaten bu gibi durumlarda allah korusun içini rahat tut ilerleyen haftalarda geçer inşallah