Gocmenkizii crnkocabyk Aynı şartlarda kesem ultrasonda gözüktü canım bende 3000 küsür iken öğrenmiştim ve gittiğimde gördüm. Ama görmezsende sıkıntı yapma geç döllenme vs olabilir. Bu haftalar sabır çok önemli kendini hiç korkutma🥰 Sağlık diliyorum, güzel haberlerini bekliyorum🙏🏻
gunel91 crnkocabyk 5haftalik hamilelik ìçin baya yuksek cikmis. Bir ikiz gebelikde boyle oluyor cok zaman hadi hayirlisi
Kubrabas crnkocabyk Görebilir belki ama görmezse de telaş yapmayın daha çok erken olabilir 1 hafta daha beklersiniz belki kalp atışı ile birlikte görmüş olursunuz 🥰 Değeriniz güzel ama hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebeğiniz ☺️
crnkocabyk Gocmenkizii O kadar güzel yazmışsın ki çok teşekkür ederim endişeliydim çok içimi rahatlattın 🫶❤️
Aysefe333 Koalammm canım benim de dün testim pozitif çıktı ama sadece sağ kasık ağrım var sende de oluyor mu
Gocmenkizii gunel91 benimde öyleydi fakat bebeğim 1 adet 😂 Kişiden kişiye farklılık gösterebilir böyle şeyler☺️
Kubrabas gunel91 Benim o haftada değerim 4700 dü🙈 Ve tek çocuğum😂 bende ikiz sanırım diye gitmiştim doktora ama tek , bu kişiden kişiye döllenme vaktine göre vs. değişkenlik gösteriyor sanırım ☺️
Gocmenkizii Aysefe333 Bende de sol taraftaydı ağrı. Zaten genelde ful adet olacakmışım gibi kasıklarım hep ağrıdı☺️
Koalammm Aysefe333 yok canım öyle ağrım yok adetime iki gün kala öğrenmiştim ben o günlerde sadece arada çok nadir hafif adet ağrısı gibi çok hafif ağrı olup geçiyordu anlık yani sonra adet bekledgm gün yerleşme kanaması yaşadım hafif şimdi öyle bir ağrım felan bisiyim yok
Aysefe333 Gocmenkizii benim de sürekli agri var 6 ay ince bir dis gebelik geçirdim ondan korkuyorum dua et cnm da Rabbım birdaha yasatmasin
Senem12- Ben 6+4 haftalığım şuan , iki kere karından ultrasondan baktık kese görünmedi değerim bir kere düştü sonra 1000’lere yükseldi içimize şüphe girdi , yarın vajinal ultrason ile tekrar keseye bakacaz umarım görünür ve sorun yoktur dua edin lütfen 🙏🏻
Aysefe333 Gocmenkizii amin amin jnsallah olmayanlarda en kısa zamanda versin Rabbım kucaklarını boş bırakmasın