8+3 oldum bugün ama ultrasonda 6+3 olduğunu ve kalbinin çok zayıf attığını söyledi perinetoloji uzmanı kahverengi akıntım olduğunu söylediğimde doktor muhtemelen düşük yaşayacaksınız deyip bir hafta beklememi söyledi ama bu hafta geçer bilemem bu kadar stresle aynı durumu yaşayan var mı? Nasıl gitti süreç?