Esraakdgn ben 5 aydır deniyorduk olmadı. İnstagramda minnakkurabiyelerr die hesabı var onu takip ettim ovulasyon testleri aldım. Kulanmaya başladım. Yumurtlama ve çatlama günü yakalayıp değerlendirdik. Dün gebelik test yaptım pozitif çıktı dün kan verdim bugün sonucu beta 217 çıktı. Emin olmak için doktora gittim. Cuma günü tekrar gidecem inşAllah hamileyimdir🥹 sende ovulasyon testleri dene kaçırma testler harika net mi neeett 👏🏻👍🏻