Gck_ Gebelik başlangıcındayım 6.haftaya yeni girdim önceden nabız atışım 75 felandı son 5 gündür 90 100 arası nabız atışım oluyor bu durumu aranızda yaşayan var mı bayanlar normal mi?
Dmrbs18 Gck_ ben ✋ her tansiyonda nabzım yuksek cıkıyo doktor kardiyolejiye git dedi bı ara çarpintim olmusti o geçince gitmedim ama hala olctuklerinde benimde yuksek cıkıyor bende merak ediyorum bekleyim burda 🙂