Kızlar 14.gunumuz bugün hala dikislerim düşmemiş yani erimemis ilk hafta toplu duruyolardi şimdi uzun bı ip gozukuyor tuhaf bişe ya oğlumda 1 haftaya erimislerdi Yorgan ipiyle mi diktiler ne yaptılar ya sinirlerim bozulmaya başladı otururken hala acıyo kuru tutuyorum verdikleri kremi de sabah akşam kullanıyorum 3 saatte bir pedimi degisiyorum zaten kanamam da pek olmuyor daha ne yapcam ben 🙄😂🙊