Mutlu15 Merhaba tatliş anneler ve anne adayları:) ilk bebeğim 6 haftalığız. İlk doktor randevunuza kaçıncı hafta gittiniz acaba ? Çok erken öğrendim biraz bekle dediler sizce ne zaman gitmeliyim ?
zeynozey Mutlu15 selamm bizde bugün 5+4 üz. Haftaya randevu aldım 6+4 te gideceğim. Kalp atışını duyarız inşallah. ☺️