tugcedoganay1 3 dış gebelik 1 kimyasal gebelik geçirdim 5. De tüp bebekle çocuk sahibi oldum. Herşeyi bi siz biliyorsunuz bi siz mi acı yaşıyorsunuz ? Evet silik görüyorum yani bende diyorum ki buranın güvenilirliği ne ki gidin test yaptırın acillik bi durum yok yani .