segah06 Hamilelik boyunca ilk kez oldu. Birden bire hiçbir şey yokken ağlayasım geliyor. Resmen enerjim düştü, kolumu kaldıracak halim yok. Bu tarz bir şey yaşayan oldu mu daha önce? 🥺😔
Tiiffany segah06 evet oluyor. Aglama ilk gebeliğimde olmustu.diğerlerinde birden bire sıkıntı basıyor içim daralıyor sanki panik atak gibi değişik bişey
segah06 Tiiffany aynen öyle hiçbir şey yokken yüzüm düşüyor kimseyi görmek istemiyorum. Hatta yataktan dahi çıkmak istemiyorum. Sanki kilometrelerce yol yürümüşüm gibi yorgunum