Busraasafekinci 37 haftalıgiz. Karnim cok sıkı ve sert. Hatta oyleki yalanci sanci gelince oluşan karin sertleşmesini agridan olmasa hic fark ermeyeceğim. Bayadır bu durum böyle niye olabilir. Gaz falan mi acaba ?
Zeyzey2022 Busraasafekinci aynısını bende yaşıyorum sağ kasığımdada ağrı var devam ederse hastaneye gideceğim 🥹
Busraasafekinci Zeyzey2022 bende 37+1 kasık ağrısı yok ama bende. Kabizlik problemi yasiyorum diye olabilir bence benimki siz yinede doktorunuza bir sorun. Bende perşembe gidince soracağım