Merhaba şuan 19+4 üncü günümdeyim ikili tarama testimi yaptıralı baya oluyor testim tez çıktı fakat bugün tekrar gittiğimde bebeğimin beyninde tek tarafında kist olduğunh söyledi genelde bununla karşılaşıyoruz dedi bu 24 haftadsn sonra kayboluyo dedi ama ben bunu sindiremiyorum sizdede görüldümü lütfen yardım edin