Tek isim mi sizce? Yanına hangi isim gider?
Mbd Alya mira geldi aklıma direk yada Zeynep alya
Mbd ayla duha yeğenimin ismi 🤍
Mbd Alya tek isim derim. Kendi başına güzel bi isim
Mbd Alya lina
Hamideersin zeynep alya cok guzelmiss
Alya Minel ? Nasıl 🌸
Mbd Ben kız olsaydı İnci Alya koymayı düşünüyordum ama erkek olacak nasipse :)))
Mbd kızımın ismi alya ada 🥰
Alya Mina
Mbd Esma alya istiyoruz bizde kızımız olursa daha öğrenemedik cinsiyeti ama 🤭