Deletedmom_51 Hilalprlk Bol olması daha iyi sezeryanlar için bence en azından dikiş yerlerine çok gelmez.
Edafmo Deletedmom_51 ayy bende 96 kiloyum, ben xl alsam daha iyi olur gibi geldi ama arkadaşım da doğumdan sonra göbeğimin biraz da olsa gideceğini l iyi olacağını söyledi kafam çok karıştı
Deletedmom_51 Edafmo Bacım bence xl alalım. Şahsen ben Sezeryan olacağım dikiş yerlerine öyle sıkı bir şey değsin istemem. Kaçıncı haftadasın
emirtosveannesi Deletedmom_51 uygulamaya göre son 2 inşallah hepimiz hayırlısıyla sağlıkla kavuşalım bebislerimize 🥰
Deletedmom_51 Edafmo ben de 110 görürüm şuan 32’yim zaten kilolu hamile kaldım alıyorum yani dikkat ediyorum ama alıyorum😂 bencede XL an mantıklısı
Edafmo Deletedmom_51 amaann olan oldu zaten bu saatten sonra tutsam da tutamam😂😂 can boğazdan gelir bebiş yapacak bişey yokk