Arkadaşlar 10 aylık kızım var ve geçen hafta çarşamba hamile olduğumu öğrendim daha keseyi görmedim ama neyse kızımday ken daha önce düşük yaptım kanamam var falan diye 9 ay kaynanamda kaldım tabiri caiz se çöp bile kaldırmadım yere bile eğilmedim ama bu hamileliğim de çok şükür kanama olmadı iyiyim miğdem bile bulanmıyor ama bişey olacak korkusu ile iş yapamıyorum evde elimi hiç bil işe süremiyorum şuam ev birbirinde bunu nasıl aşarım ve Siz hamileler ev işi yapıyor musunuz hadi bana örnek olun yA 😅❤️🫣