Kızlar selam 26.haftamdayım bebeğim sağ alt tarafımda toplandı ve aşırı sertleşti hareket ettikçede vajinamın içinde bile kıpırtı hareket hissettim bacak aralarımda ağrı ve zor yürür hale geldim hemen acile gittik nstde sancım çıktı yatışım yapıldı erken doğum riskin var dedi , ilaç uygulamasıyla şükür sancım durduruldu açılmam falan olmadı ama ,dünde taburcu oldum ama bugün yine o kadar olmasada yine oldu tekrar gittik nstde sancı çıkmadı önlem amaçlı progestan yazdı artık onu kullanıcam ,benim gibi bu durumu yaşayan varmı neden bebek sürekli kasıklarımda aşırı baskı yapıyor ve karnım taş gibi zor yürüyorum neden böyle oluyor ya son ayına kadar böyle devam eden varmı tedirginim erkendenmi gelicek acaba ☹️