Gzrsyd benim var , 27 haftalığım , egzersizleri var her gece yapıyorum , eşimde masaj yapıyor yatmadan ancak öyle rahatlatıyor biraz , masajı da at kestanesi balsamiyla yapıyor hiç bir zararı yok , benimki biraz ileri seviyeydi , benimde siyatiklere vuruyor ordan da bacağımı kitliyor .