Selam herkese merak ettiğim bir soru var sezaryenden sonra normal doğum yapan varmı benim doktorum dikiş yaraların tertemiz iyileşmiş iki senede toparlanmak için yeteli dedi normal doğumu düşünebiliriz dedi ama herkes sakin diske gidme diye korkutuyo benim gibi olan varmı 28 haftadayım şu anda ilk kızımla ikinci kızım arası tam 36 ay oluyo doğuma kadan 3 yıl dolmuş oluyo