nilssmom Merhaba 26.haftalık hamileyim birçok bebek ürünü ile ilgili bilgi bulmakta zorlanıyorum .kimisi hayat kurtardıgını söylıyor kimisi gerek yok diyor… Sizce reflü yatagı , biberon, ana kucagı ,süt sağma mik vs. Alınmalı mı?
Anonymousmom nilssmom Reflü yatağı almadım deneyimleyip alıcam Biberon meme reddi olmaması için şırınga aldım emmezse mamajo alıcam Ana kucağı hayat kurtarıcı bence kesinlikle alın Süt sağma makinesi de ihtiyaç olursa hastaneler de kiralayabiliyoruz öyle yapıcam
Btlklnc nilssmom reflü yatagını almadm fakat alınması mantıklı gibi kusmayı önlüyormus. Ana kucagını aldım cnku evde ıs yaparken bebetoyu yanıma tasımam lazım. Bıberon ıllakı lazım olacak . Süt sagma makınasınıda pahalı bır sey almadm mochi’nin manuel olanından aldım
saitkereminannesi02 nilssmom süt sağma makinası oğlum emmedigi için aldık ama emmeye alışınca kullanmadım sizde doğumdan sonra da alabilirsiniz reflü yatağı hediye geldi hiç kullanmadım ana kucağı da oğluma almadım ama şimdi ikinci bebeğe almayı düşünüyorum
1prens-annesii nilssmom bence kesinlikle alınması gerekn malzemeler süt sağım heran lazım olabilir elinizin altında olmalı reflü yatağı zaten yeni doğanlarda kullanılması gerekn bir ihtiyaç biberon da 1 tane şimdilik alın neolacağı belli olmaz belki hastanede sütünüz gelmez mama takviyesi vermek durumunda kalabilirsiniz ana kucağı tercih meselesi biz puset kullandık😊
Civcivinannesiii nilssmom reflü yatagı kesinlikle şart Sut sagma makinası hamileyken almamıstim ama gogüslerim öyle bi yara olduki dogumdan sonra aldım mecbur cok iyi hayat kurtardı Ana kucagıni 2. Aydan itibaren kullanmaya başlamıstım gittigim odalara göturuyom 6.ayina kadarda kullandım Biberon hic almadım kullanmadımda meme reddi olur diye sagdigim sütleri bile sırıngayla yada kaşıkla veriyodum
Cinarinannesii_ nilssmom Reflü yatağını aldım iyiki almışım dediğim bir şeydi bebeğimin hiç gaz vs sorunu olmadı. Biberon lansinoh almıştım 2 ay kadar kullanıp bıraktık gayet memnundum ondan da. Ana kucağı bı tanıdığımız verdi çok fazla kullanmadım ama ihtiyaç duyduğum zamanlarda iş gördü. Süt sağma makinesi almadım ihtiyaca göre almayı düşündüm ama ihtiyacım olmadı 3. Gün sütüm masaj ve süt arttırıcı çaylarla tamamen inmişti.
3babyannesy nilssmom anakucagi almalısın bence, biberonda al, süt sağma ve reflü yatağı bilmyrm gerek varmidir
Kelebekk-0307 nilssmom reflü yatağı imkan varsa tavsiye ederim her ne kadar gereksiz görenler olsada ben faydasını gördüm biberon ilk süt sagma makinesi ilk etapta almadm sütüm ilk zamanlar yetmedi mecburi olarak mama başladım o dönemde de kaşık biberon kullandım 3 ay boyunca 3 ay sonrasinda biberona geçtim meme reddi yaşamadık emzik hic almadm ilk etapta kurtarıcı gibi gorunsede uzun vadede sıkıntı bence hem bebek için hemde anne için ana kucağı tercih meselesi bence her bebek sevmiyor ben aldım mesela 4 ay kullandk sadece abimlerde almıştı 1 buçuk yaşına kadar kullandılar gibi..
Beyabann38 nilssmom ilk cocugumda reflu yatagı aldım koltuga koyarken onu koyup üstüne yatıriyodum yada besigine yatırırken onun üstünde yatıriyodum kusup bogulmayı engelledigi icin güzel bişe hemde düz yatmadıgı için reflü olmasını gercekten engelliyo Biberon aldim ama 1 yaşına kadar kullanmadım sütten kestigim zaman kullanmaya başladı benim kızım emzik ve biberon kullanmadı Süt sagma makinesine gerek yok çünkü ihtiyacına göre alıyosun almadım ben ihtiyacım da olmadı gereksiz yere kullanmıcaksan o kadar para verme derim Ana kucagı almadım açıkcası reflu yatagında yattı hep hareketlenmeye başladıgında da oyun minderi almıştım onu kullandım ama tercih meselesi tabiki alabilirsin de
Seda5885 Reflu yatagi da bence acele etmeyin bebginizin duruma gore alın benim.oglum hic kusmuylr mesela sut sagmaya da hemen gerek yok ama biberon muhakkak alin allah korusun ne olur olmaz benim bebegim dogdu bir hafta yogun bakimda yatti ilk zamanlar sutte gelmiyor zaten biberon jstediler bizden.En gereklisi ana kucagi cok cok gerekli
Yagmur_277 nilssmom reflü yatağı aldım biberon aldım ama kaşık biberon ilk tercihim ana kucağı almadım her bebek sevmiyor süt sağma makinesi aldım her zaman bebek tam boşatamaya biliyor yada çok uykusuz olcaksınız sağıp baba verebilir
benimmdunyamm nilssmom reflü yatağıni iyiki almışım çok kusan bir bebeğim oldu ki olmasaydı bile doktorum sürekli yan yatırmam gerektiğini söylemişti 40 kadar çünkü kusmugu bogabilir diye ana kucağı kesinlikle al ben elektirikli falan almadım normal aldım 4 aylık oldu hep onda duruyor gündüz her yere yanimda götürüyorum beni oradan izliyor biberon wee antikolik aldım bebeğim doğduğu 2 gün sonra sarılık olduğunu öğrendik hem meme hem mama verdim doktorum önerisi ile önce bir göğüs sonra diğer göğüs üstüne mama öyle atlattık sarılığı maalesef mamaya alıştı ve durmuyor ama beni de bırakmadı günde 3 kere belli saati var o saattlerde yiyor sadece mamasını emzik aldım emzik tutmasi çok isime yaradı onu da wee aldım diğerlerine boşa para vermedim süt pompası da ilk zamanlar sütun gelmeye başlayınca birden artıyor bebeğin fazla çekemiyor göğüsün yanmaya dolmaya başlıyor mecbur sağman lazım mastıt olursun benimki mochi wee aldım beş kuruş etmezmis mochi çok iyi
Hunilininbirii Reflü yatağı benim elim ayağım oldu resmen, nereye gidersem oraya götürüyorum onda uyuyo kızım. Biberon gerekli değil aldım ama hiç kullanmadım. Ana kucağıda işimi gördü ben iş yaparken kızımda onda oyalanıyo. Süt sağma makineside ihtiyaç olursa alınabilir doğumdan sonra
07-02-2019 nilssmom 2 kere dogum yaptım reflu yatagı ıkısındede kullandım bence gerekli sukur kusma ları yok gıbıydı yatak ıyı gelıo bence. Bıberon buyuk oglumda uzun sure sutum az geldı basta sırıngayla werdım fakat sonra bıberon gerekti dısarda falan 2 oglumda az sure sonra bıberon gerek kalmadan sutum gelmıstı ılk bebekte sutum gelmedıgı ıcın sut sagma makınesı cok isime yaradı onla sagdıkca gelmıstı artmıstı ıkıncıde bı ara mastıt olmustum ondan kullanmıstım o yuzden kısıde kısıye degısıyor cnm
07-02-2019 nilssmom ana kucagı ıse ıkısındede kullandığım bısey bence ewde ıs yapmak ıcın ıdeal ama en fazla 1 yasına kadar kullanabılıon sonra ıcınde durmuolar ztn emeklıo yuruo lar falan