hilalmami ben lcw nın hamile elbisesinden aldım baya kalın güzelde diz altı felan ama giyemiyorum üzerine giymek için uzun kaban tarzı bişey almam gerek spor ayakkabı ile de giyinmiyo kötü duruyor illa bot la giycem yani ben öyle düşünüyorum elbise bu kızlar çok yumuş yumuş sıcakta tutuyor isterseniz alın derim
25+4 günlük hamileyim kalıbıda bol s beden almıştım hala giyince bol kalıyor
