Brnyrk 14 haftam doldu. Bugün çok. Nefesm daraldı öglen bulguru biraz fazla kaçırdım o yaparım kızlar
Msalbyrk Brnyrk bulgurun yapacağıni zannetmyorm da banada cok oluyor bu ara ya neden anlamadm dktorma soracam. 21+4 deyiz
SibelDmrci Brnyrk nefes darlığını ben o haftalarda hazımsızlık sebebiyle yaşardım. Bulguru yediğimde yanımdakiler hamilesin bulgur seni rahatsız eder demişlerdi bir kere. Şişkinlik yapıyormuş galiba. O sebeple bir nefes darlığı olabilir.
mrymdnr Brnyrk kan akışımızın hızlanması sebebiyle de nefes darlığı olabiliyor 33. Haftamdayım hala yaşıyorum tabi hazımsızlıkta sebep olabiliyor
Pnr-yoga Brnyrk bende de 14. Hafta da nefes darlığı başlamıştı doktor demir ilacına başlattı şimdi çok iyiyim 🙏🏻
Pnr-yoga Brnyrk ben 20. Haftamdayım daha yeni son iki haftadır rahatladım diyebilirim doktorumun dediğine göre demir oranı iyi olsa bile çoğunu rahme pompaladığı için yoksunluk çekiormuş gibi tepki gösterirmiş vücudumuz :)