Kızlar tekrardan merhaba .. adetime 10 gün var klomen kullandım fakat çatlatma iğnesine gerek olmadan 3 yumurtam çatladı doktorun dediği günleri değerlendirdik . Doktorum bu ay da olmazsa aşılama yapcağını söyledii . Var mı benim bekleyen belirtileri olan ???