Merhaba hanımlar adetim 6 gün gecikti. Adet düzensizliği olduğu için genelde yaşadığım bir durum bu fakat gecenin bir yarısı anlam veremediğim bir bel ağrısı başladi ve hala devam ediyor test yapmak için biraz daha beklemek istiyorum daha once 2 defa negatif gördüğüm icin hayal kırıklığına uğramak istemiyorum sizde de bel ağrısı yaşayan oldu mu