Ozgectndg Kızlar 2. Bebişim geliyo kızım 2 yasında 4 ay kaldı dogumada kızıma oda dogmadan yaptım bu bebegime ayrı oda yapmalımıyım yoksa aynı odayı mı paylassınlar Karar veremiyorum siz ne yaptınız
Emanetimi_bekliyorum Ozgectndg bence imkana bağlı ayrı odanız varsa yokun içinizde varsa ama yoksa imkan işte :)
prematureannesi_ Ozgectndg 2 sinin de cinsiyeti aynıysa bence aynı oda daha mantıklı ilerleyen yaşta ayırabilirsin
bitterciko Ozgectndg evet bende çok beğendim 2. Çocuğu bekliyoruz kısmetse böyle bişey yaptırmak istiyorum