Kızlar daha öncede olmustu bu gebelikten önce bildiğimiz sivilce gibi sıkıyorum içinden iltihap akıyor ama kötü kokuyor cıkan o iltihap çok. Bitti sanıyorum ertesi gün tekrar sıkıyorum yine cıkıyor yani sürekli birikiyor nasıl acaba bunu komple bitirebiliriz :/